FaHaM sama2 :)

Friday, 15 February 2013

INTAN & ENCIK F


Alhamdulillah.
Kami dah setahun. :)
Nampak mudah untuk sebut setahun. Nampak pun cam sat ja masa berlalu. tapi. sepanjang perjalanan kami yang setahun ini. Hati saya mengucap syukur Encik F masih menyanyangi dan berusaha ke arah menjadi yang lebih baik. :)

Walaupun  4 FEBRUARI 2013 itu sudah berlalu. Saya tetap sayang kan tarikh itu. Biarpun ia berlalu tanpa ada sebarang sambutan atau apa- apa yang menarik tapi bg saya tarikh itu bermakna. Ia mengingatkan saya perasaan  untuk malu dengan Encik F. Sejujurnya sewaktu kami berkawan dulu saya takda perasaan untuk malu terhadap dia. ngeee.  :) *tahun 2012 manis :)

Walaupun kami jarang contact tapi. Bila bercakap tru the phone pada malam stahun kami. Encik F menceritakan usaha dia dalam hidup dia. Apa yang dia mahu lakukan. Untuk dia, Family, saaya. itu sudah buatkana saya rasa bangga. Saya berharap Allah mempermudahkan urusan Encik F. :)

12. FEBRUARI. 2013.*SELASA.
Encik F balik Perlis. Walaupun sebentar cuma bersama . Tapi berjumpa jugak.i Itupu sudah cukup baik. Naik bas berdiri. Dalam rumah Family penuh. Mkan kedai Bajet. Makan ABC. dan banyak lagi perkara manis saya untuk pertemuan selepas 5 bulan tidak berjumpa. Saya agak bahgia kali nin kerana seluruh keluarga saya menyukai sikap ramah Encik F. selesa dengan Encik F.  Semuanya dengann izin-NYA. :)

# sepanjang perkenalan saya dengan Encik F. Saya sedikit sebanyak mengenali dia. Banyak benda dalam Hidup ini kita perlu hargai. Bersyukur. Saya berdoa supaya saya menjadi yang HALAL untuk Encik F. Saya berharap hubungan ini berakhir di jinjang pelamin dan diteruskan sampai ke syurga. Semua ini doa saya. Impian untuk hidup saya. Selain dapat membahgiakan kedua Ibu bapa saya dunia akhirat. Insha Allah.

Maaf Entry kali ini agak panjang. Saya terlalu excited untuk mengatakanya. walau  kami cuma cinta jarak jauh. Itu yang membuatkan hubungan kami AWSOME. :DD

ok. jumpa lagi. nanti saya tulis lagi. 
Astagfirullahalazim.
ILYSM ENCIK F
*MR. N tuan minicooper hijau kalau baca lagi blog nie
 saya nak minta maaap. :P. Mr.N nie da ckp kalau saya dgn Encik F tak jemput dia jika kami berdua kawin dia nak sumpah kami 7 keturunan. -,- da plak. :)

the end of the day :)








No comments:

Post a Comment